sjukling

Jag mår inge bra idag, och därför har jag stannat hemma från skolan. Känns kanske dumt att vara borta från idrotten en till gång, men min kropp orkar helt enkelt inte just nu, blir bättre om ett par dagar, det är jag säker på!
Tommy börjar sent idag, så när han vaknade så kom han hit, så vi har ätit lunch tillsammans och legat framför TV:n och myst lite grann :) för tillfället klarar jag av att vara uppe och det är väl tur det!

Ikväll är det drama reunion, ska i alla fall gå på det, även om jag mår dåligt, tänker liksom inte missa det...
Annars ska jag väl bara ta det lugnt, funderar på att hyra nån film efter, men vi får se hur det blir med det :) ska i alla fall bli roligt att träffa många av dom som kommer dit!

Här kommer en bild som togs för ett par dagar sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0