dåligt humör

Kom hem för en halvtimme sen ungefär, varit på musikalen som tog över 2 timmar... satt och läste manus, första läsningen, den är väl tråkigast tycker jag, så det kommer flyta på bättre i framtiden i alla fall!
Sen blev ju inte stämningen den bästa för att det var dubbelbokat.. någon kollade på film på scenen, som vi egentligen hade bokat, men men, that's life!

Just nu är jag på rätt dåligt humör, ingen stor grej direkt, bara att jag inte känner för något helt enkelt. Helst av allt skulle jag bara vilja sätta mig framför tv:n och kolla på något vettigt, men det verkar ju inte finnas något att kolla på -.- lagom roligt!

Imorrn är de skola igen, känns inte särskilt bra om jag ska vara ärlig, längsta dagen är imorrn.. jag hoppas på att nån lektion är inställd, blir skönare då! Men men, borde väl inte tänka så, men just nu är jag inte taggad för att gå, och då blir det bara dåligt, har egna erfarenheter av det.
Hoppas att mitt humör är bättre imorrn så att jag orkar dagen med ett leende på läpparna, jag hoppas verkligen!

Emelie hade laddat upp några bilder från drama reunion, så jag tänkte ladda upp en här på bloggen, men det vägrar ju att funka, vilket gör mitt humör ännu värre, nej nu orkar jag inte längre, pallar inte blogga när grejerna inte fungerar, händer fan alltför ofta nu mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0