en sväng till farsta

Kom hem för en timme sen :) Passade på att åka till farsta efter skolan.. hämtade först ett kvitto hemma, sen åkte jag dit för att byta mina nya vantar!
Dom hade redan gått sönder, eller asså stickningen började gå upp och det blev bara mer och mer, märkte de imorse när jag var påväg till skolan.. så det kändes lika bra att byta dom nu på en gång :)

Tänkte gå och ta mig ett par mackor snart :) det blir middagen idag, och sedan fruktsallad till TopModel ikväll ;)
Ska inte göra något speciellt idag i alla fall, bara ta det lugnt :) tänkte sätta mig med matten ett tag och bläddra igenom 20 sidor eller nåt.. är ju på typ 65 sidor eller nåt, men jag orkar inte ta allt på en gång, så de får bli lite under kvällen och sedan kanske inte reklamen av TopModel eller nåt, får se ;)



Bilden tog för några dagar sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0