måndag 8 september :)

Nu har ännu en dag gått och jag har i stort sätt inte bloggat alls... inte sen igårkväll i alla fall..
Längsta dagen i skolan idag.. flöt på ganska bra, så det var faktiskt ingen fara! Fick även sluta 20-25 minuter tidigare! ;)
Var otroligt seg imorse.. tog en halvtimme innan jag gick upp, så jag fick sminka på mig på tunnelbanan x) men men, det var ingen fara :)

Tommy åt middag hos mig idag :) sista dagen jag träffar honom på en vecka, så det kändes bra att få vara med honom ett tag :) han stannade ganska länge faktiskt :) gick inte hem förrän kanske 15 minuter sedan :)
Jag kommer sakna min älskling! <3

Annars har jag väl inte gjort så mycket ikväll.. tittat på TV, pluggat företagsekonomi.. och precis satt mig här!
Funderar dock på att sätta mig framför tv:n, men men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0