helgen :)

Nu har jag inte skrivit på 2 dagar, inte så bra kanske, men men :)

Sist jag skrev var alltså precis innan jag skulle iväg till Konsum och jobba i fredags.. det var otroligt stressigt under kvällen, har aldirg haft sån press på mig i kassan innan, men det gick faktiskt väldigt bra :) så det spelade ingen roll!
Efter jobbet kom Tommy hem till mig och vi åt middag tillsammans :) sedan låg vi och tittade på tv under kvällen, tills han skulle iväg och night gibba, så då följde jag med honom först till niklas, sen till philip och sen till tunnelbanan :) var faktiskt riktigt skönt att gå ut en stund på kvällen!

På lördagen skulle jag upp och jobba, fast jag började inte förrän 11, så jag behövde inte åka förrän 10 :) Tommy hade fått nycklar så att han skulle kunna komma in efter gibbet... så han kom hem kvart över 9 och gick o la sig :) sedan sov han till 3 eller nåt, medans jag var och jobbade :)

När jag kom hem blev det middag med tommy, mamma och pappa :) räkor! Mums!
Senare på kvällen blev det äppelpaj som mamma hade bakat, och sen gick jag coh tommy hem till honom :)

Under kvällen så tittade vi på första pirates of the caribbean filmen, men vi gick och la oss efter typ halva.. x)

Idag har vi tittat på filmen 10.000 B.C.
Den var otroooligt bra! Jag blev riktigt imponerad! Kan verkligen rekomendera den! ;)

Resten av dagen har jag väl tillbringat hemma.. fixat lite med datorerna, städat och lite annat :)
Senare ikväll kommer Tommy hit och sover :) han ska ju åka bort på tisdag, så jag ville sova med honom en natt till! Han ska åka och lajva, från tisdag eftermiddag till söndag kväl, så jag blir utan honom lääänge :( ! Han kan ju itne ha med mobil heller.. eftersom de lätt kan bli snott, hans förra mobil blev ju det på lajvet  : /  Men nu kan de som sagt inte hända, eftersom att mobilen inte ska med.. men då akn jag ju heller inte ha någon kontakt med honom, så de är ju rätt tråkigt.. men men, jag får klara mig :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0