Ännu en dag har gått..

Under kvällen har jag pratat med J i telefon en del :) väldigt mysigt! Annars har jag latat mig framför TV:n tillsammans med päroncider och godis, oså självklart har jag läst Twilight! :) Är extremt trött på datorn just nu, så nu ska jag bädda ner mig och läsa ett tag, är helt såld på den här boken och jag ska absolut läsa de andra!

Imorrn blir det en uppfräschning, det behövs! Efter flera dagar då jag inte brytt mig ett skit om hur jag ser ut behöver jag ta itu med det :) så det blir en del sånt imorgon ^^ Får se om jag tar en sväng till stan eller nåt sånt :) håller nog det mesta öppet faktiskt :)



Bjuder på den här bilden :) 2 år gammal snart och suddig. Men grymt mycket minnen väcker den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0