Dagens :)

Dagens frukost: None!
Dagens klädval: Har redan hunnit byta xD men just nu jeans, linne, tjocktröja
Dagens frisyr:  utsläppt i skolan, nu uppsatt med spänne
Dagens sminkning:  Mascara, eyeliner, solpuder och concealer
Dagens roligaste:  Att jag fick veta att Siri är tillsammans med J's vän Anton
Dagens lunch: Pasta
Dagens saknade: J's famn
Dagens snyggaste: När Saga tappade sin glass xD
Dagens favorit: Ordleken på engelskan med två roliga killar ^^
Dagens besvikelse:  Att jag nästan försov mig...
Dagens återförening: ingen aning -.-
Dagens låt:  Infected Mushroom - Heavyweight, jag kan inte få nog av den!

Kommentarer
Postat av: Saga

Hahah min glass! xD

2009-04-17 @ 20:01:55
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Missextra

Bli veckans blogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgåpng helt enkelt;)

2009-04-17 @ 20:20:35
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0