Ett slut öppnar nya dörrar

Igår hade jag en bra kväll hos J i Jakobsberg :) Vi tittade på en sjukt söt film, snackade och gick på en kvällspromenad, underbart! Tog pendeln därifrån vid 22 och fick sällskap av Saga från Älvsjö till Farsta Strand :) Hon skulle till Adde såklart ^^ Så jag sa hej till honom och vi stod och pratade i hans port samtidigt som han satt uppe i lägenheten och spelade. Tack Saga för att du alltid räddar mig :)

Idag vaknade jag tidigt, precis som jag gjort de senaste dagarna, och jag har varit och hyrt filmer till helgen då jag ska ut till landet, fixat lite i rummet och annat behövligt :)

SKa dra på mig lite bättre kläder för de underbara solskenet som är ute och gå ut på en promenad. Får se vad som händer efter det, borde väl hem och städa upp lägenheten inför ikväll, om jag inte åker nån annanstans nu på eftermiddagen ^^



Just nu finns ett leende på mina läppar dygnet runt, det är på grund av Dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0