Fredag igen

Kom isäng alldeles för sent igår, och ville inte lägga på när jag pratade i telefon med J, så det blev bara 4-5 timmars sömn ^^ Jag kom upp och till skolan i tid i alla fall, så det var väl bra :)
Väldigt roligare och störda konversationer har jag haft idag med en massa folk ^^ Speciellt med Björn och Felipe! Svenskan halvsov jag igenom, historian smsade jag igenom, matten snackade jag igenom och engelskan skrattade jag igenom :) en lyckad skoldag!
På eftermiddagen blev det en tur till Farsta och Gina Tricot för att lämna tillbaka ett linne/klänning ^^
Lagade mat med pappa och sedan drog jag in till stan för att möta J och några av hans vänner :)
Var faktiskt lite nervös innan, men det gick så bra så och dom var trevliga :) Fick sällskap en bit hem också, sånt är alltid trevligt ^^

Ska väl snart gå och lägga mig för att få ordentligt med sömn och även för att jag ska upp och jobba imorgon bitti :) Konsum 4 timmar ska de bli, inte ett dugg taggad, men så kan det vara ibland :) Jag går dit och mitt jobb ändå, och så kommer det fortsätta!


Jag saknar guitarhero och en del av vännerna, dags för att träffas en kväll kanske?



Det känns som att jag börjar komma ifrån innesittar-grejen nu, och det känns skönt :) jag har saker att göra ofta, utan att jag blir stressad, snarare släpper jag allt och känner att jag mår bra, det var inte ofta de hände för ett tag sedan :)

Kommentarer
Postat av: cilipili

herregud vad du pratar om/med björn och felipe hela tiden :P

björn är neger förresten

2009-04-18 @ 12:24:19
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0