Fredag

Gårdagskvällen spenderades hos Cili :) Vi satt och pluggade och pratade i flera timmar och det var roligt att få träffas igen, var ju länge sen med tanke på hennes operation!
Idag har jag haft nationellt prov i engelska, gick helt okej. Idol-möte har det också varit... gick väl också helt okej :)
Efter skolan åkte jag med Saga in till stan, köpte lite snygga underkläder och köpte glass :) Träffade även på en vän som jag inte träffat på ett år, så vi gick och snackade minnen ett tag ^^
Nu på kvällen var jag ute med Jesper och Markus ett tag ^^ Vi promenerade en bit och gick och snackade :) Saknar Jesper faktiskt, men vi ska försöka ta upp kontakten igen, så det ska bli trevligt :)
Påväg hem ringde jag Jokke en stund och det sista jag fick höra var Goodnight love, blev på enormt bra humör efter det måste jag säga :)

Just nu ligger jag och tittar på Dude, where is your car, som går på 3an :) Har jag tur får jag ett litet samtal från kära J påväg hem från hans krogrunda senare, annars träffas vi ju ändå imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja det var ett bra tips, det kör vi på tycker jag :)

2009-04-25 @ 07:29:41
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0