Liten uppdatering

Hemma efter en kort skoldag :)
Har skrivit ett prov i spanska och även haft hälsosamtal med skolsystern i 1 timme och 20 minuter (!). Efter skolan bar de iväg in till stan med Saga där vi självklart mötte upp Camilla :) Vi käkade lite och sedan gick runt i ilte affärer. Camilla köpte sina efterlängtade hörlurar, ett par trosor och en tröja, tror ni itne att jag föll för något också eller? Ovanligt liksom... kanske inte, är ju ändå någon form av shopaholic! Jag fastnade i alla fall för en fin tröja från American Apparel, en rosa(!). Passade perfekt till leggings och hade djup urringning i ryggen, så den kan användas till lite finare tillfällen :)
Jag har gått och blivit rosa.. känns lite underligt men väldigt bra faktiskt :)

Ska straz börja fixa med maten, tar ju en stund att laga plankstek då det är så många "steg" som ska genomföras.. Pappa fixar väl de mesta, men lite måste jag ju hjälpa till.. han renoverar ju ändå vardagsrummet och jobbar så mycket att jag vet inte vad.. Jag skulle nog dö av utmattning om det var jag som fixade där inne...

För övrigt så la vi upp flera annonser på blocket för ett par dagar sedan och folk verkar vara intresserade av grejerna ^^ En sak är redan såld, en blir hämtad idag och en imorgon. En till sak är även tingad än så länge, så vi håller tummarna :) Är verkligen inga stora summor utan de är mest "för att bli av med det" och få någon plats i den här lägenheten.. har ju alldeles för mycket saker..

Här kommer ett par bilder från Tjejkvällen hos Saga :)













Finns nästan 300 bilder, så några lär väl visas här i bloggen ^^
Jag gör galna miner på ALLA, men det bjuder jag på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0