Lugn lördagkväll..



3½ år gammal bild på mig. Taget den helgen jag sov i min egna hus första gången, tillsammans med två vänner :)

Kvällen har varit lugn och jag har mest tittat på TV med en päroncider i handen, så underbart gott! Ska nog försöka att komma isäng lite tidigare inatt, mest för att jag ska orka upp imorrn och sola en stund :) Har faktiskt fått lite färg idag, och det skulle vara trevligt att få lite fina fräknar till jag kommer hem :) det är då man känner att solen börjar komma fram ordentligt!
Måste väl även vänja mig vid att inte lägga mig så sent i och med att jag börjar skolan igen på tisdag.. är inte taggad ett dugg, men jag fixar det :) Saga och jag klarar det här tillsammans, det har vi gett oss fan på att vi ska!
Stjärnklart är det ikväll igen och jag önskar att någon kunde stå vid min sida och kika upp mot himlen :)

Dröjer nog ett tag innan jag kommer ut till landet igen om jag inte åker om två veckor.. Jobbar ju varannan helg och nu ska vi renovera hemma i stan också, så det kommer bli en vår som spenderas mycket hemma förmodligen. Kan ju vara skönt det också :) Kan lägga mig på ängen i bikini och sola om dagarna ;) Eller dra iväg med massa vänner på roliga saker, sånt uppskattas ALLTID! :) Den här våren ska jag bara leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0