Mitt lov

Mitt lov har varit riktigt bra och jag är nöjd med det mesta antar jag :)

Det startade med jobb och en förjävlig försylning som satte sig i halsen, halsmandlarna blev stora som golfbollar och jag fick rejält ont! Satt inne och pluggade medans jag frisknade till och mådde efter ett par dagar mycket bättre :)
Film kväll i Jakobsberg blev det efter de, tillsammans med J såklart! Vi såg Horton, och det var fan en av de sötaste filmerna jag sett på länge!
Dagen efter de blev det en promenad i solen och sedan en tur till Vasaparken :) Riktigt mysig plats hade folket hittat där, soligt, vindstilla och allmänt vårigt ^^
Filmkväll igen blev det och det var kul att äntligen få se en av The grudge filmerna, dock hade jag alldeles för höga förväntningar, men men, så kan det gå! Kollade även en del på hockey och fotboll när vi satt och käkade, sånt som jag aldrig förstått mig på men som till min förvåning var helt okej :O
Onsdagen blev det stan med Saga :) fick med mig en söt vårig tröja och ett par skit snygga och bekväma gladiator sandaler hem! Burger King i Odenplan 2½ timmar blev det också, och självklart dök det upp folk från Cyber! Tog lite kort och Saga lyckades få iväg den där enkronan ordentligt så att en av killarna började blöda xD bra där Saga ^^
Filmkväll blev det självklart den här dagen också, fast då med filmerna Gone in 60 seconds och en förjävlig skräckfilm som vi stängde av, den var gräslig!


Killarna på Burger King




Saga och Jag tar alltid fina foton :)

Torsdagen blev en mysig dag :) Tog det lugnt under dagen, sedan packade jag och åkte hem till Saga <3 Firade att hon fyllt 17 med vegetarisk tacopaj, chips och ananaspaj till efterrätt! Tog massa kort med Christines systemkamera och tittade på filmen The Prestige eller vad den nu hette x)
På fredagen bar det iväg ut till landet där jag skulle tillbringa helgen :) Solen tittade såklart fram och det var underbart väder!
Lördagen var jag ute i solen hela dagen och försökte bli brun ;) Låg och läste, pratade i telefon och lyssnade på musik för att underhålla mig och orka ligga i typ 4 timmar.. På kvällen blev det grillmiddag och det var underbart gott!
Söndagen vaknade jag tidigare och slängde mig mer eller mindre ut i solen! Låg 5 timmar och bara pressade ;) Sen på kvällen åkte vi hem och jag märkte att jag hade fått MYCKET färg, bränt tuttarna eftersom jag solat toppless och blivit riktigt riktigt brun på magen och ryggen! ;)


Jag i solen


Grillning

Åkte till Jakobsberg på kvällen och tog det allmänt lugnt :)
Igår åkte jag hem till J under dagen, vi tog det lugnt  :) och sedan åkte vi in till stan för att möta Saga och Adde! Middag på kunghallarna, Saga och Adde tog mexikanskt, J tog indiskt och jag tog libanesiskt! :) Efter det blev det bio, Monster VS Aliens 3D! Filmen var grymt bra och glasögonen fick man med sig hem ;) VI såg ju så söta ut i dom, så det klart att dom skulle med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0