Måndag

Har inte uppdaterat på ett bra tag nu, men jag har haft mycket annat för mig :)
Sov ut ordentligt tills i lördags och på eftermiddagen åkte jag in till zinkensdamm och mötte upp J! Vi satt i solen på ett berg med hans vänner och hade det mysigt :) gillade verkligen de där stället och dit vill jag verkligen igen!
Senare på kvällen drog vi och hyrde film och åkte sedan hem till mig. Jag lagade i ordning en god middag som vi åt framför TV:n såklart ^^
Vi valde att se på Pulp fiction istället för filmen vi hyrde, den får vi ta en annan dag helt enkelt :) När filmen var klar hittade vi nån rolig film på TV:n som jag självklart inte minns namnet på.. kul var den i alla fall och vi la oss inte förrän sent :)

På söndagen vaknade vi sent och åkte nästan direkt till Jakobsberg :) Där spelade J fotboll med sina vänner medan jag tittade på och höll mig undan från bollen ^^ Någon gång ska jag väl lära mig, men jag känner inte för att skämma ut mig totalt inför hans vänner första gången jag träffar dom xD
Åt i alla fall middag hos honom sen och lyckades även somna nån timme innan de var dags att åka hem :)

Idag har jag haft en lång och behövlig sovmorgon, fick även skjuts till skolan :) Hade enbart 3 lektioner och alla gick bra! Efter de åkte jag och Saga med Simon W till gullmars och gick till nån OK mack i närheten av globen och sedan vidare till blåsut :) Pratade en massa, skrattade en massa och hade de allmänt skönt i solen!
Efter de tog jag och Saga oss en sväng till farsta där hon köpte jeansleggings på cubus :) mycket snyggare än de från Gina Tricot o, ni frågar mig ;) Jag provade även en jävligt söt klänning på Gina Tricot, men självklart så var mina tuttar förstora eller så var de klänningen som var konstig... vete fan, men det var väl kanske lika bra xD

Ni på kvällen har jag börjat rensa garderoben, fixat i lägenheten inför renoveringen, varit nere hos en barndomsvän, försökt fixa cykeln och lite annat skit :) Märkte att ett par byxor som jag växte ur för 1½ år sedan tydligen passar nu, jävligt glad blev jag :D synn att dom är svarta bara, nu till sommarn och allt ^^ Men det löser sig såklart :)

Bjuder på en bild på Saga från förra veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0