Lista

Lovar du att vara ärlig?  Ja

Du heter: Malin Anna Maria Lundell

Smeknamn: Marlin, Marlyn, Molle, Molly, Marilyn, Malla, Malle and so on...

Låt som när du är ledsen sörjer till? Det brukar bli lite Enya

Beroende av: Godis (framför allt choklad), Cola och närhet

Vad behöver du mest just nu: Jag behöver nog inget, men jag skulle inte tacka nej till Thaimat :D

Vad tror folk om dig? Saga tycker att jag är glad :D

Stämmer det? Ja, om det inte händer något som får mig på något annat humör :)

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag är bäst :P

Hur imponerar man på dig? Det krävs lite tur och att man inte är snobbig

Brukar du skratta för dig själv?  Jodå, det händer :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha gulligt :) jag ska göra det, måste bara logga in först <3" från Cili

Var bor du? I Enskede

Trivs du där: Ja, men de finns stunder då även ja vill flytta

Äger du några converse: Nej, men pappa har lovat att köpa ett par till mig :D

Sprit, cider, vin eller öl: Cider dricker jag :)

Vad har du för mobil: Sony Ericsson V800

Nästa mål i ditt liv: Klara mig igenom första året på Kärrtorp och bara leva :)

Hur svarar du i mobilen: “Hej det är Malin”

Vem ringde du senast? J

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han ringer efter gymmet :)

Antal timmar sömn inatt:

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja, men de händer att man kommer sent till skolan ibland...

När mår du bra: När jag får vara med personer som betyder mycket för mig :)

När blev du fotad senast: Idag på bussen hem till Saga

Hur känner du dig nu: Väldigt trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Helt okej så länge dom inte luktar svett

Vad saknar du: Fritid

Favorit dryck på morgonen: Oboy, mjölk eller Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Allt mellan 22.00 och 01.00, helt beroende på vilken dag det är!

Är du blyg? Kan bli det ibland, men oftast inte. Är dock ganska tyst i början ^^

Sysslar du med någon idrott: Nej. FÖrut blev det simning, men nu är det lite när jag har tid :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag. Har varit med om det :)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha mååånga saker!

Är du nöjd med ditt liv: Med det mesta ja :)

Vad är det värsta du vet? Människor som ska trycka ner andra

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket

Vad längtar du till? En kväll med J och en resa till en varmt ställe :)

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, bättre med några få nära.

Vad är det finaste du fått? Tror det är överraskningskalaset när jag fyllde 16, förutom det Scotland och resorna :)

Om fem månader: Kommer jag ha börjat tvåan, känna att livet flyter på och att jag mår bra :)

Om ett år?: Så har jag fyllt 18 och ska snart ut på en trevlig resa med en god vän :)

Du samlar på: Minnen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Saga eller Adde

Har du strumpor på dig nu: Japp

Är det okej att gråta: Ja, men det är inget man vill göra på stan direkt..

När grät du senast: Igår

Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: Nej, bara hål i öronen

Vill du gifta dig: Får se

Vill du ha barn: Får se

Är du bra på att laga mat: Jodå, vissa saker går perfekt!

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Så de räcker, i alla fall nästan ^^

Vilken är din favoritglass: Kaktus/Lime och Dulce de leche

Tror du på ett liv efter döden: Tror inte de, är inte säker

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Röker du: Nej, har aldrig provat

Hur ofta tränar/motionerar du: Blir inte alltför ofta ^^

Vad är det viktigaste i livet?: Att få vara lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0