Godnatt!

Lugn kväll har det varit :) Precis som jag planerade! Nu har jag lagt på ett vit/sivrigt lack på naglarna, en nagel bröts för några timmar sedan, så nu tog jag på lack igen. Mina naglar är så otroligt sköra efter alla års av bitande. Nu har jag i alla fall slutat! Det är väl det viktigaste :) Börjar försöka vänja mig att skriva på tangentbordet, sms osv. Och även att vara försiktig om det kliar, jag vet inte hur många gånger jag rivit till för att jag gjort så innan, det är inte skönt :P Är riktigt trött, men även hungrig... Tror det får bli att sova och äta när jag vaknar imorrn, orkar inte käka nu i alla fall, då kommer jag säkert bli pigg efter xD Om 11 timmar är Cili här och vänder upp och ner på hela mitt rum för att leta grejer till resan. Kommer säkert bli en del provande av kläder, letande efter saker och massor av tjejsnack :) Jag ser fram emot det och jag tror faktiskt att den mesta oron har släppt inför resan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0