Konstig dröm...

Igår hade jag längsta skoldagen, jobbig men inte alls så pass jobbig som jag trodde att den skulle bli! Gjorde inget speciellt på kvällen förutom att ta det lugnt och fixa lite vid datorn, men det är väl så kvällarna spenderas när man inte har så mycket planer :)

Nu sitter jag i skolan i skrivstugan och tråkar vid de sega datorerna -.- Lunchen var inte hemsk, men inte bra, så allt är väl som vanligt antar jag... Idag ska jag förmodligen vara med J, ska bli skönt att träffa honom :)

Har inget vettigt att säga just nu och längtar bara tills den här dagen är över. Hade en konstig dröm imorse och jag tänker fortfarande på det, allting var så skumt och känslan ligger kvar...

Kommentarer
Postat av: Natacha

Snygg blogg:D

2009-08-28 @ 17:57:10
URL: http://zatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0