090831

Otroligt trött var jag när jag vaknade imorse men det var bara att pallra sig upp och åka iväg till skolan! Spanska och geografi bjöd morgonen på och sedan käkade jag Thai i centrum :) Efter det var det bara en liten naturkunskapslektion kvar som bjöd på mycket skratt! :) Efter skolan åkte jag till farsta en snabbis med pappa och fixade ett par grejer och sen dess har jag bara varit hemma!

Har skrivit halva suspense storyn och nu ska Saga skriva andra delen, så då är engelskan klar! Funderade på att starta med svenskan, men jag tror inte jag orkar det ikväll, är riktigt trött faktiskt... Känns som att jag har fått lite gjort ikväll i alla fall och inte bara suttit framför datorn eller One Tree Hill så jag är nöjd :) Imorgon är det skolan igen, ganska kort dag då också och då bär det hem och plugga mycket inför företagsekonomin på fredag! Kommer inte ha så mycket tid för det på onsdag och torsdag så jag börjar imorrn tänkte jag :)

Älskar hur mitt hår blir efter en natt med flätor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0