Min dag och planering inför Mallorca

Under dagen har jag som sagt övningskört och mest tagit det lugnt :) För en stund sedan satt jag med fötterna i fotbad och fixade till dom :) Det behövdes knappt, men jag kände att jag ville ta det lugnt på de sättet, så det fick bli så helt enkelt :) Body butter med grapefrukt doft från The body shop sitter på fossingarna just nu och det känns riktigt skönt! :)

Imorrn flyttar vi hem, så kvällen och morgondagen går åt till packning :) Har massor att göra innan resan. Klädval med Cili, tvättning, packning ner, upp och ner igen :P Tror dock att jag handlat det mesta som behövs (nytt shampoo, balsam, inpackning, hårspray i mini format osv), så någon panik shopping ska inte behövas! :)



Tröjan på den här bilden har jag inte använt på hur länge som helst, måste hamnat i fel hög i garderoben, den med linnen/t-shirts som jag nästan aldrig använder :P Får se till att kolla det när jag kommer hem imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Nu är min tävling avslutad. Var det du som vann?

2009-08-02 @ 21:18:12
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0