Min dag - söndag

Började kika på filmen Rachel getting married för ett tag sen, men jag blev för uttråkad... Det hände inte så mycket i den och kände att jag kunde lägga min energi och tid på något annat!

Rummet städas mer och mer och jag har totalt tröttna på att ens lyfta ett papper till där inne, men jag har ju inte så mycket till val.. Duschat har jag i alla fall gjort, så nu luktar jag underbart gott i håret ;) Imorrn får jag skjuts till skolan av pappa, så jag ska passa på att släpa dit allt onödigt ;) Böcker och cd som ska tillbaka till biblioteket, grejer till Saga, mappar och sånt, bättre att åka bil med allt än att släpa det på tunnelbanan ;)
Hoppas på att jag orkar hela dagen imorrn trots att jag inte riktigt är frisk.. Ska i alla fall gå på dom första lektionerna, känner jag sen att det absolut inte går får jag väl åka hem, finns inte så mycket mer jag kan göra än att försöka!



Bra dag i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0