Onsdag - sitter i skolan

Sitter i skolan just nu och har haft min första lektion :) Vi hade bara planering på idrotten så vi fick sluta rejält mycket tidigare vilket tillsammans med lunchen innebar att jag har mycket tid att lägga på tråkiga saker... Nästa lektion börjar inte förrän om 1 timme och en kvart -.-  Det jag ska plugga ligger självklart hemma, så inget sånt kan jag göra, Saga är hos läkaren så jag kan inte vara med henne, datorerna är sega så jag kommer snart tröttna på att sitta här, vad ska jag göra då?

Efter skolan ska jag till IKEA med mamma och pappa :) Har inte varit där på hur länge som helst, tror faktiskt att det är 2 år sedan sist, när mitt rum renoverades! Ska kika på lite grejer till vardagsrummet och jag kanske ska kolla efter någon fin ram för att kunna sätta upp nån tavla i rummet, får se om jag hittar något :) Kul ska det bli i alla fall och då är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0