Packning och mycket annat

Igår hjälpte Cili mig med packningen :) Mysig dag blev det och jag fick två paket, vinster i bloggtävlingar, och blev riktigt glad! J kom hit på kvällen, god mat och hallonpaj blev det. Självklart en massa mys och sittandes framför TV:n!
Idag solade vi ett tag, och tro mig, rikligt med färg fick jag även fast vi bara låg en timme :P Efter de gick vi och hälsade på mormor och åt jordgubbar där :) Nu ikväll har jag tagit det lugnt, ätit kyckling med ris och tikka masala och suttit här vid datorn. Ikväll måste jag packa klart nästan allt, ta en dusch, fixa naglarna och sova någolunda! Dock är jag rejält sugen på hallonpaj, så jag ska koppla in DVD:n, sätta på One Tree Hill säsongen 2 och äta god paj! :) Sen får jag ta tag i det viktiga ;)
Ska upp någolunda imorrn för att vänja mig och för att hinna :) Är det varmt och soligt ska jag försöka lägga mig ute i nån halvtimme eller nåt, behöver få färg och vänja mig vid solen ;)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

OTH <33

2009-08-08 @ 11:48:02
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0