Perfect?

One Tree Hill säsong nummer 2 har jag kollat igenom på 2 veckor, varav en vecka spenderades på Mallorca, så på totalt en vecka har jag tittat igenom över 20 avsnitt.. Underbart galet och jag har verkligen fastnat för serien :) Så fort jag blir frisk ska jag lämna tillbaka den till Cili och fråga om jag får låna den tredje (a).

Idag mår jag helt okej, men jag är seg och det känns att jag inte är frisk. Inget jobb för min del idag och det känns lite skumt faktiskt... Har packat upp hela resväskan nu i alla fall och kollat igenom alla blogginlägg som hade dykt upp på bloglovin ;) Bilderna från Mallorca dyker upp på bilddagboken och facebook för tillfället och sen ska jag sätta ihop stora inlägg med bilder här på bloggen också :)
Försöker ta allt lite som det kommer men ändå göra något bra av de dagar jag måste hålla mig inomhus och inte kan göra så mycket :)

Trodde inte att Mallorca resan kunde ge mig något mer nu när jag kom hem, förutom kontakten med underbara människor, men det visade sig att jag hade fel :) Friends for life fick jag höra när jag åkte till Scotland och det är alltså dom jag åker och hälsar på varje år på Mallorca, men denna gång fick jag med mig mer än underbara minnen. Jag tror jag har fått mer vänner, kanske for life, som jag definitivt kommer hälsa på och hålla kontakten med :) På något vis lyckades jag hitta mig själv där nere och mycket annat såklart. Jag ska åka tillbaka, det SKA jag, även om det inte blir med samma person som jag trodde.





Underbart fina skor som jag och Cili kollade på i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0