Tisdag, biljetter bokade

Idag har jag varit i skolan, haft håltimme, ätit i kungshallen, kikat i lite butiker (utan att köpa något :)), varit med Saga och äntligen fått träffa min J igen! Var 1½ vecka sedan sist och lika lång tid innan det. Allt berodde på Mallorca och sedan att vi båda blev sjuka, men nu är jag inte kvar i paradiset längre och svininfluensan har bestämt sig för att lämna oss ;)
Har hunnit vara hemma ett par timmar nu, käkat middag och beställt biljetter till en konsert senare i höst, så nämligen se Takida på Hovet den 28 november ;)
Mår lite halv dåligt, förmodligen för att jag inte fått i mig så mycket vätska idag, så jag ska lägga mig framför TV:n och kika på Linas kvällsbok :) Äppelpaj till det och självklart tidningen Glamour i reklamen, så kommer min kväll se ut!
Trött är jag redan, så vi får väl se om jag orkar hela filmen ^^



Bild tagen för nästan 1 år sedan, totalt osminkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0