Cili

Mallorca, Mallorca, Mallorca!
Jag längtar och tänker på hur allt kommer bli :)

Mycket av min oro har släppt, men självklart inte nervositeten! Första mötet med lite folk där nere är förberett. Vi hinner komma ner, checka in, kanske gå ut en stund och sova. När vi sedan vaknar ska jag visa Cili runt lite, beroende på hur mycket tid vi har kanske vi solar och badar vid poolen nån timme innan vi åker iväg för att träffa våra underbara vänner och förhoppningsvis några nya ansikten :) Jag är så förväntansfull över allt! Även fast jag var där förra året så känns det inte samma sak och det är jag ganska glad över :) Jag tror att både jag och Cili kommer sakna våra älsklingar rätt mycket, hon har knappt varit borta från honom mer än några dagar sedan dom blev tillsammans och jag är galen i J. Våra kära vänner där nere på Mallorca kommer pussas med sina sötnosar, så lite avundsjuka kommer vi bli men underbart glada för deras skull såklart! Det handlar om en vecka i paradiset innan vi kommer hem till våra igen, så inte är jag orolig för något! Vi ska ha en riktigt rolig resa bestående av en massa roliga saker. Vi ska klara oss på egen hand, få testa spanskan, jobba upp engelska ännu mer, träffa underbara vänner, träffa nytt folk, sola, bada, förmodligen lite shopping, kanske några aktiviteter, gå ut och ha det allmänt mysigt! :)
Ifall att det blir några problem så kan vi vända oss till folk där nere, men det kommer inte bli några som helst problem :)

Cili, vi har många minnen tillsammans och fler ska det bli!
Bilder har vi på många galenskaper, här kommer några ;)
















Cili, jag är ledsen för hur jag varit mot dig under åren och jag är sjukt glad att du alltid stått vid min sida, sagt vad du tycker och helt enkelt vet hur jag fungerar. När jag är förjävlig ignorerar du det och säger till mig att jag är jobbig, jag tar inte illa upp för jag vill hellre höra sanningen än någon som låtsas lyssna. Jag älskar dig tjejen, du är grym och det ska du veta! Vi ska ha det så sjukt underbart <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-06 @ 16:55:59
Postat av: Cilipili

Vad fint av dig älskade vän!

Tack för att du alltid har funnits för mig, det tycker jag om mest med dig!

Och att du alltid är ärlig :)

Snart åker vi!! <3

2009-08-07 @ 17:31:03
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0