Just nu

Sitter här och äter lite yoghurt med smak av kanel, äpple och vanilj, men det smakar mest som äppelpaj i yoghurt form :P Spansk musik strömmar ut från högtalarna, Christina Aguilera, Shakira, Infected Mushroom och musik från Dirty Dancing 2 - Cuba Havana :) Underbart att få höra språket och låtarna är självklart helt underbara! Är så glad att jag ska ner till Spanien snart så att jag får höra lite av språket och kanske säga ett par ord eller två :)
Ska nog ge rummet en halvtimmes städning eller något nu så jag får lite stil på det och kommer isäng någolunda inatt och inte vid 4 eller nåt sånt :P Kamera batteriet ligger i alla fall på laddning, så nåt har jag fått gjort i alla fall xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0