091202

Besvikelse igår när jag märkte att det inte alls var House, men jag satt och kollade på "Christine" och "Brothers and Sisters" på kvällen iaf :) Somnade inte alltför sent och började idag inte förrän halv 10, skönt att få sova ut lite grann och inte känna sig som en zombie!

Åkte skridskor nu på morgonen och sen var det håltimme eftersom jag redan hållt mitt tal i engelska. Så jag åkte hem, käkade lite, fixade med mammas presenter inför imorrn då hon fyller år och alldeles strax ska jag tillbaka till skolan!

RIktigt kallt är det idag, i alla fall om man jämför hur de har varit senaste veckorna... -6 grader står det på termometern, gräset är täckt av frost och solen skiner. Det är faktiskt mysigt, och lite julkänsla, men jag fryser ändå riktigt mycket när jag är ute, så det är väl inte de roligaste...

Saga fotade lite imorse, nåt projekt hon har i Fotografisk Bild A som jag skulle pose till, skulle vara apa och lejon xD Lite skumt kanske, men bilderna såg rätt bra ut när jag fick se dom lite snabbt, får se om hon ska göra om dom något eller behålla dom som dom är :) Ska be henne skicka över dom senare också ;)

Efter skolan idag ska jag åka till Christines skola. Ska hjälpa henne med lite plugg grejer och räkna en jävla massa matte, förmodligen få lite hjälp med det också :) Får hoppas att jag får något gjort, för det behöver jag verkligen!

Här är en bild från i helgen när jag och mamma var på Takida :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hmm... gick inte du på gubbis förut?

Kom in på din sida efter att varit på Kenzas :P

Allt bra med dig? :)

2009-12-02 @ 20:02:49
URL: http://tana94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0