091204

Dagen började tidigt, alldeles för tidigt.. Men jag har klarat mig bra i alla fall!
Ekonomi prov har skrivits, kändes bättre än väntat och den känslan är ju underbar :) Efter var de lite svenska plugg och sedan stan med Saga. Vi käkade i kungshallarna, gick och kikade i massor av butiker, shoppade, myste och hade det helt underbart. Det kändes verkligen underbart att få vara med henne en dag utan massa måsten, har saknat dom dagarna <3 :)

Kom hem ganska sent, så det var bara att få i sig lite mat och sätta sig framför TV:n och kolla på idol, för gå ut orkade jag inte alls... Idol var i alla fall helt otroligt ikväll, har aldrig sätt så många deltagare gråta i ett program som idag, positivt alltså :) Jag tycker att Erik, Tove och Calle är helt underbara alla tre och jag tyckte de var otroligt jobbigt att Tove behövde lämna programmet. Det skulle liksom vara den här trion, den var bäst och oförglömlig!

Humöret har varit lite upp och ner idag, tror de berott till mestadels på för lite sömn senaste veckan och alldeles för mycket pluggande senaste tiden... Behöver en ordentlig paus just nu, så jag längtar mer än någonsin efter jullovet! :)


Vad säger ni? Ser det bra ut med brunt hår och bruna ögon på mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0