091220

 

 

Bild tagen för 3 dagar sen,

nu är det mer än dubbelt så

mycket snö och vi har fått stå

ut med över 14 minus...

herre gud, det är ju bara

december än så länge och

jag har redan tröttnat på kylan!

 

 

 

 

I fredags städade jag en massa, skönt att ha det gjort nu precis när man fått jullov så att man inte behöver stå sista dagen och fixa. Tog en sväng till farsta också, men jag hittade inget speciellt, vilket både var bra och dåligt antar jag.. Mindre grejer till mig, mer pengar till Mallorca. Lördagen spenderades på jobbet och fan va slut jag var både igårkväll och nu idag.. Idag har jag gjort absolut ingenting och det har varit riktigt skönt faktiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0