091221

Igår gjorde jag i stort sätt inget vettigt.. Fixade lite framför datorn, kollade på TV, tog de lugnt och så vidare... Såna dagar måste man få ha, speciellt på loven, men ändå känns det lite waste of time på nåt vis.
Idag har jag fått veta när stambytet blir, i början av april startar, skit roligt... Alltså inget vatten på 6 veckor, jag längtar verkligen inte, fy fan! Får se om jag kan bo hos mormor ett tag annars blir de nog en flytt till solberga för min del tror jag för jag kommer inte klara av att leva utan vatten och bli störd hela dagarna av folk som arbetar...

Idag ska jag väl packa allt till landet antar jag, lika bra att ha det gjort så jag slipper tänka på det imorrn. Annars tänkte jag väl inte göra så mycket.. Ska väl kanske träffa nån kompis, men vi får se hur det blir :)


Bild från i somras ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Fin blogg, besök gärna vår tvilling-blogg: www.nattievikkie.blogg.se där vi bloggar om allt möjligt! Är du intersserad av hur det är att leva som tvilling i varadagen eller något annat? Vi svarar på allt! Hoppas vi ses i vår blogg sötnos <3

2009-12-22 @ 11:29:24
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0