Damian

"Life is a highway and I wanna drive it all night long"

Det här är ett citat som jag hört från en av mina närmaste vänner, en som alltid ställer upp trots distansen, som står vid ens sida no matter what, en äkta vän!
Just den textraden har fått mig motiverad alla de gånger jag bara velat ge upp, just dessa ord får mig att kämpa lite mer och jag är så glad över det! Helt plötsligt under en dag kan dessa ord bara dyka upp i huvudet och genast sprids ett leende i mitt ansikte och jag rycker upp mig och blir riktigt riktigt glad!











Känt dig i 2½ år nu, och även om vi inte ses ofta så gör det inte vänskapen sämre, tvärtom, vi kommer bara närmare och närmare varandra! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0