Killing me slowly

Min hjärna dödar mig långsamt med alla dessa tankar...

Jag vill ha kakan men jag vill samtidigt äta upp den.
Jag vill ha ett liv här och samtidigt vill jag vara utan det här.
Jag vill släppa allt och det kan jag göra där.
Jag får inte släppa allt och jag får inte vara där.
Jag vill ha den stunden men jag kan inte få den stunden.
Jag vill för mycket men inte tillräckligt mycket för att göra det verkligt.
Jag vill bry mig ännu mer men jag bryr mig redan för mycket.
Jag vill att du ska förstå men jag vill att du inte alls ska förstå.
Jag vill ha det här men jag vill inte ha det här.
Jag vill spola fram tiden men samtidigt ta vara på den.
Jag vill ha nåt som är långt borta men jag vill ha nåt som är nära.
Jag vill för mycket men gör för lite.
Jag vill ha allt men jag vill inte ha något.

My brain is killing me slowly with all these thoughts...

I want to keep the cookie but I want to eat it.
I want a life here and I want to be without all this.
I want to let go of everything and I can do that over there.
I can't let go of everything and I can't be there.
I want that moment but I can't have that moment.
I want too much but not enough to make it real.
I want to care even more but I already care too much.
I want you to understand but I don't want you to understand.
I want this but I don't want this.
I want to make the time go faster but I want to carry on to it.
I want something that's far away but I want something that's close.
I want too much but not doing enough.
I want everything but I don't want anything.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

vad är ditt nyårslöfte? =)

kramar!

2009-12-28 @ 19:08:32
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0