Bilder från helgen!

Här kommer bilderna ifrån helgen :)


Jag trött efter lång bilresa :)


Lunch på restaurangen i backen!


Tommy i backen :)


Otroligt fin utsikt


Brädan fixas inför ett åk!


Jag och tommy <3 :)


Efter en lång och bra helg!


Jag älskar dig över allt annat Tommy <3 :)



Imorrn blir det skola, förmodligen en konsert på kulturama under lunchen, besök från nån organisation ang. gaza, tripp till älvsjö och stockholmsmässan med saga och plugg när jag kommer hem :)
Ska titta på mässan pga att det är UF företagen, ska ju förmodligen läsa den kursen i 3:an så de kan vara kul och bra att titta lite :)
Ni får ha det bra så hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Mys :)

2009-02-19 @ 16:38:21
URL: http://mooniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0