Blogglust!

Nu har jag en enorm blogglust i och med att jag kan lägga in alla bilder :) så förvänta er att bloggen kommer tillbaka mer och mer ;)
Sitter här och titar igenom och fixar bilder och det är hur kul som helst, får se om jag börjar använda nåt mer redigeringsprogram senare.. skulle vara kul att lära sig Photoshop :) men då behöver jag Sagas hjälp ;)
På TV:n spelades nyss Nothing else matters, så jag blev på ännu bättre humör :D inget kan få mitt bra humör att försvinna idag! So don't even try!


Saga och Anton i skolan :)


Jag förra lördagen :)
Nya jeansen från H&M, Colce & Gabana linne från Thailand och Grå kofta från Cubus :)

Kommentarer
Postat av: MissX

Jättefin kofta!

2009-02-09 @ 19:10:39
URL: http://lovemetoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0