F r e d a g !

Jag ställde klockan idag, för att inte försova mig xD och tro mig, jag sov ännu längre än när den ringde :) Men men, det gör inget (a). SItter här med en handled som gör ont och en macka som jag inte ens vill ha -.- men jag måste i mig mig något om jag ska ta ipren, och då var liksom en macka typ de enda alternativet eftersom att de går snabbt att fixa och käka.. Jag är ingen person som kan äta direkt när jag vaknar, även fast jag är vrålhungrig, då mår jag illa istället om jag slänger i mig maten.. så jag känner att de här inte var en sån bra idée.. nu mår jag ingenting istället -.-
Nej, jag får nog bara ta den där tabletter och hoppas på det bästa, får jag ont som magkatarr skulle jag få tabletter av mami sen, förmodligen inga brustabletter som sist, sånt har jag riktigt svårt för!
Sitter här och gäspar som en tok just nu xD och inser att jag inte kommer hinna till halv.. men men Saga får klara sig :) jag kommer ju i alla fall, bara att jag gör de lite senare (a) hehe...
Känner att jag gärna skulle ha kjol och leggings idag då vi ändå ska gå i mycket affärer, då kan det ju inte bli så jätte kallt? Är i och för sig nollgradigt, men ändå, det brukar ju alltid bli så varmt när man kollar affärer? Ähh vi får se helt enkelt :)
Nu ska jag gå och slänga på lite smink på mina trötta ögon, klä på mig och springa iväg :)

Have a nice day ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0