Kärleksvante!

Kikade in hos SANAZ och blev helt förbluffad och otroligt glad när jag såg denna uppfinning! :)



Jag brukar alltid vilja hålla tommy i handen men inte vilja frysa, så jag har försökt krypa in min hand i hans vante och han i min.. det har resulterat i alldeles förstora vantar och att vi inte går så mycket så längre.. blir oftasre så att han kör ner händerna i fickorna och jag kör in armen under hans. Men mysigare blir det ju med denna underbara vante :)
Om någon vet var den finns att köpa eller vart man kan få en stick beskrivning till den så vill jag gärna veta :)
Ska nog be farmor om en liten sticktjänst! (a) fast i svart ;)

Jag frågade självklart om jag fick låna bilden innan jag la upp den!

Förövrigt så driver Sanaz en trevlig blogg som jag kikar in på emellan åt :)

Kommentarer
Postat av: joyce

Ny tävling hos mig om du har storlek 27/32 så var med å tävla nu ---> http://kemmielynleysen.blogg.se/2009/february/the-last-tavling-this-month.html#comment



puss åkram

2009-02-18 @ 22:50:14
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0