M å n d a g

I fredags innan vi åkte till Sandviken åkte jag Tommy och Philip till farsta :) jag köpte en ny tjocktröja, en svart, som var behövligt (hade inte en enda svart), hittade en mysig på killavdelningen :) skulle kostat 249kr, men eftersom att jag hade 20% på en vara så fick jag den för 199kr, inte så farligt :)

Jag har börjat shoppa mindre och de beror inte på tappat intresse, utan enbart på att jag sparar pengar inför en kommande resa :) Har tagit flera extrapass på jobbet och försöker att inte bara slänga ut kläder på allt möjligt! Ska även försöka ta med mig frukt eller macor eller nåt till skolan när det är äcklig mat, för just nu slänger jag massa pengar på hamburgare, pizza elelr annat skit som jag äter till lunch bara för att den är oätlig i skolan! Det är ju sjukt egentligen..
Nej, spara pengar, börja äta nyttigare och börja träna, de är sånt som jag ska börja med inom en snar framtid :)

Tog faktiskt lite kort i helgen när vi var borta, så när jag kommer hem så kommer massa fina vinterfoton upp här på bloggen :)

Mamma är alltid så söt och kommer med presenter, fick 2 igår för att det hade varit alla hjärtans dag under helgen :) det jag fick var 3 par Betty Boop trosor som jag önskat mig och ett frisör shampoo som lovar fyllighet och extra volym! Verkligen något som behövs till mitt hår så jag håller tummarna hårt för att det ska fungera :) tänkte köpa ett i thai, fanns bangerhead och andra märken, men det kostade lika mycket som i sverige i stort sätt, så jag bestämde mig för att vänta! :)
Ska testa shampoot ett par gånger så köper jag balsam till om det funkar bra :)

Idag så är musiken inställd.. tråkigt faktiskt då musiken är ett av favoritämnerna! Men vi har fått uppgifter att göra och gör man dom inte så får man frånvaro, så det ska jag absolut göra idag när jag kommer hem! :)

Om en kvart är det spanska och det är alltså sista lektionen för idag :)

Finns en gratissida som man kan köpa varor på för sina poäng man tjänar, pointshop! Det finns presentkort som alla andra gratissidor, men även annat kul!

Ta en titt här!


Kommentarer
Postat av: josefine

Hej har en ny tävling i min blogg tävla gärna du med =) kram //goooa

2009-02-17 @ 11:17:44
URL: http://goooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0