Mariadagen!

Grattis alla som heter Maria, ni har namnsdag! :)
Maria är mitt släktnamn, så jag heter de i mellan namn :) så jag har fått ett litet paket nu på morgonen! Balsamet till mitt frisörshampoo som ska ge volym, så nu ska håret piffas upp lite grann ;)
Förövrigt så började datorn krångla igår igen, så pappa körde in den idag igen.. skärmupplösningen hade ändrats, men annars så verkade de inte vara något fel.. så nu skulle vi testa att byta tangentbord och mus om vartannat och se vad som händer.. så nu sitter jag med ett tangentbord som är sjukt gammalt... jobbigt att skriva på och låter som sjutton, men hellre de än att datorn inte fungerar...
Igår satte jag på lösnaglar :) det blev långa svarta när allt blev klart! Den svarta färgen har lite glitter i och glimmar väldigt fint, så de är inte helt kolsvart :) Lite ojämnt i kanterna blev det, men så var det också första gången jag satte på lösnaglar helt själv :)


Just nu ligger den här sötnosen och sussar i min säng :) sömntutan har inte vaknat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0