Min helg

Jag har tillbringat helgen och firat alla hjärtans dag i Sandviken och jag har haft det helt underbart!
Var där med Tommy och pappa och vi bodde hos pappas farbror Ulf och hans fru Anette :)
Just nu svävar jag runt på moln och är på världens bästa humör! Inget verkar kunna få mig på dåligt humör heller, sånt älskar jag!

Vi tog bilen upp till Sandviken på fredagen, jag och tommy slunmrade till och det var hur skönt som helst att sova ett par timmar :) Vi kom fram, åt otroligt god middag och hade det allmänt skönt under kvällen!
Jag och Tommy fick ett eget rum och en 120 säng att dela på, alldeles perfekt!
Vaknade vid 8 på lördagen, åt frukost och gjorde i ordning oss, sedan bar de iväg till skidbacken. TOmmy åkte snowboard och var OTROLIGT bra på det, jag höll mig till skidor och hade de riktigt kul! :)
i början var jag jävligt seg, men jag fick upp tempot med tiden (a)
Lunch blev det på restaurangen, hamburgare, och sedan en liten fika med varm choklad och cola nappar :)
Hela dagen hade vi solsken och jag frös nästan i ett dugg, blev lite kyligt om tårna med jämna mellanrum, men det var precis när man ändå skulle in, så det gjorde inget!

När vi kom hem satte vi på bastun och hade det underbart skönt :) Är alltid så mysigt att basta efter en lång dag ute i backen ;)
På kvällen åt vi lasagne, avokado, godis och chips :) till det blev de cola och päroncider! Läste en massa tidningar under filten i soffan, tittade på Mr Bean, smsade Saga, myste med tommy och började titta på Bruce den allsmäktige :)
Dock orkade vi aldrig se klart den utan gick och la oss istället!

Igår sov vi lite längre och åkte till backen lite senare, men det var skönt! Åt lyxlunch för 200 kr, men det var faktiskt värt de ;)
Åkte hem vid 16 tiden och köpte med mig en Love-songs skiva som vi lyssnade på påvägen hem :) Mötte upp mamma på en mack runt mörby vid 18 tiden och sen åkte vi hem och köpte pizza!
Tommy installerade en program på datorn innan vi gick hem till honom för att mysa, titta på film och sova där :) underbart!

Min helg var en dröm! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0