Nelly!

Jag har bestämt mig för att inom en snar framtid beställa några saker från Nelly!
Jag har kikat på hemsidan redan sedan 13-årsåldern, och var förra året nära att göra en beställning, men det blev aldrig av...
Nu har jag tjänat ihop poäng på Gratisbio, och tänkte därmed ta presentkort på nelly och kunna köpa hem lite fint. Första beställningen blir på något jag behöver, eller har velat köpa under en lång tid som annars skulle önskas i födelsedagspresent. Om allt håller måttet, leveransen funkar som den ska och jag blir nöjd, då kommer jag nog beställa hem mer med tiden :)

Ni som har handlat på Nelly, hur tycker ni att det har varit? Skulle vara kul att höra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0