Nytt hos Cocoo

Cocoo kommer ut med nytt till webshoppen och jag har kikat lite på de nya fina smyckerna :)
Jag gillar verkligen deras kollektion i och med att den är så egen och ingen annan har något liknande! Jag fick hem mitt första Cocoo armband en bit efter jul och jag är supernöjg med det!

Här kommer mina favoriter bland de senaste! :)


Den svarta kameran uppe till vänster, hur cool är inte den till en snygg väst eller vit t-shirt? ;)


Det bruna nitarmbandet för 165kr längst upp till höger är supersnyggt och prisvärt!


Jag gillar verkligen läderarmband i olika former och storlekar, kan aldrig få för många :)


Jag har ju mitt love&peace armband från cocoo, det svart guldiga, som är otroligt snyggt. Skulle vilja ha ett i silver också gärna med peace märket innuti hjärtat!


En hästsko ska ju bringa lycka, eller hur? Ett med brunt band skulle passa perfekt till ett par slitna jeans och en tee =)

Har ni ännu inte hittat till Cocoo så måste ni faktiskt upptäcka den nu, klicka här för att komma till webshoppen!
Jag kan även passa på att berätta att Cocoo just nu har ett specialerbjudande. Om du shoppar loss innan den 28 februari och anger rabattkoden special så får du 15% rabatt!

Kommentarer
Postat av: tess

den sidan är en av mina favoriter faktiskt när det kommer till smycken :) nitarmbanden var ju grymt snygga.

2009-02-23 @ 13:45:00
URL: http://donotlookback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0