S ö n d a g

Det mesta av snön och isen har smält bort under natten och dagen.. men det blåser, så det är ändå inte varmt -.-
Sov hos Tommy och igår kväll tittade vi på Wallander - Mastermind, den var bra, hade iofs sett den innan :)
Imorse började jag blöda näsblod.. vilket jag inte gjort på hur länge som helst, så förmodligen berodde det på för lite sömn.. men det ska fixas under veckan! Är ju ledig på onsdag och har fått en lång sovmorgon på torsdag! :)

Idag ska jag plugga, måste kolla igenom alla kapitel i spanskan, läsa historian, skriva konsekvenserna om Gaza till samhället and so on...
Men jag ska även redigera lite bilder ;) har ju en massa liggandes nu på datorn, och jag har redan börjat!
Här kommer två från förra helgens filmnatt :D


Jag och Adde som hade piercat sig under dagen ;)


En trött Philip och en tröttare Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0