Thailand

Det är över en månad sedan jag kom  hem och jag saknar allt, speciellt värmen, solen, vattnet och maten! :)
Jag ska tillbaka, både till Thailand, men även till Krabi och förmodligen Phuket.
Den första önskan hoppas (och förmodligen blir det så) jag blir uppfylld nästa jul och nyår, så det är bara att vänta och se ;)

Det här är min favoritbild av alla bilder som vi tog när vi var där nere



En bild på mig i solnedgången på en båt. Vi hade varit ute och snorklat hela dagen, hade bland annat simmat några meter ifrån en haj :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha nej skojaru ? XD är allt samma ?

fin bild btw pusspuss

2009-02-10 @ 16:34:28
URL: http://emslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0