Tisdag -.-

Jag är i skolan.. har lunchrast och maten är äcklig, så de blev ingen idag.
Saga lyckades försova sig, som hon alltid (!!!) gör -.- ska fan köpa en väckarklocka för döva till henne, sån som gör så att hela sängen vibrerar...
Vi hade naturkunskap på morgonen istället för klassråd, för min naturkunskaps lärare ska bort i eftermiddga så vi hinner bara ha lektion lite kort då -.- blir inte särskilt glad när jag kommer till skolan nyvaken och får reda på att jag måste jobba på första lektionen när jag trodde att jag kunde halvsova -.- nej fy fan säger jag bara!
Efter det var de idrott, en av de roligast lektionerna, även fast de inte riktigt var min grej.. jag gör inte sånt inför folk jag inte känner asbra, eller på en teaterföreställning, så de blev ju lite annulunda..
Historia har jag också hunnit ha, tittade på film! Filmen var viktig inför provet som vi har om en vecka, men vissa personer började prata och gjorde de hela tiden -.- bara för att dom vill ha högst g på provet eller redan har läst om de behöver dom ju inte vara respektlösa? Jag har aldrig läst om första världskriget eller rysslands revolution innan, så den här filmen var viktig för mig.. blev asförbannade och skrek att dom skulle hålla käften, och jäklar va sura dom blev efter de! Kanske inte förväntade sig att jag skulle börja skrika? nej förmodligen inte, men dom får fan skylla sig själva! Jävla idioter de finns alltså -.-

Dåligt humör? Jag? Absolut!

Kommentarer
Postat av: mumari

Kikar in och tipsar lite:



Välkommen att tävla om ett presentkort på 300 kr hos RoligaPrylar.se i min blogg :)

www.mumari.se/tavling-vinn-presentkort-vart-300/

2009-02-10 @ 15:41:44
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0