Retusherade!

Blev en eftermiddag voh kväll på jobbet och jag gick därifrån med ett leende på läpparna :) arbetsdagarna under lovet är avklarade och jag kommer få mer än dubbelt så stor lön som jag brukar, jävlar va underbart det känns! ;)
Har dock fått sjukt ont i min handled igen, så nu har jag börjat äta anti inflammatoriska tabletter (Ipren) och hoppas att det går över helt inom nån vecka, gör det inte de så ska jag gå till fabror doktorn, det är ett som är säkert!

Har precis fått de sista fotonen från i måndags, så här kommer de retusherade bilderna!


En annulunda och snygg pose!


Närbild med enbart ansiktet (alltså inte kroppsbild)


Last but not least, my favorite! Visst är den fin? :)

Tack Bago!
Allpeople

Kommentarer
Postat av: Anonym

OTROLIGT fina bilder !

as cool sminkning! :D

2010-11-11 @ 19:41:32
URL: http://jjosefinemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0