Resumé

Den senaste veckan har varit väldigt speciell och jag har verkligen fått känna att jag lever, på många många sätt. Bloggen har blivit lidande, men jag har inte känt att jag har haft tid och då inte viljat skriva något slarv inlägg, känns inte som att det skulle bli nåt bra i så fall :)
Tänkte i alla fall knåpa ihop en liten resumé för de som har hänt senaste veckan! :)

Fredag - En lugn kväll hemma med TV, dator och annat trevligt :)

Lördag - Lugn dag, städning. Hyrde 3 filmer och hade en filmkväll med Philip och Adde. Dom blev kvar hela natten och vi tittade på 5 filmer totalt! :) hade det superkul!

Söndag - Hängde med philip och adde ett tag, kollade youtube klipp. Gick på restaurang med Tommy, Kho Phangang, och firade vår ettårsdag! Jag sov hos tommy och vi myste framför TV:n

Måndag - Skola som vanligt. Jobbade några timmar extra på Konsum på kvällen. När jag kom hem smög jag över till Tommy och sov där under natten.

Tisdag - Skoldag, idrotten inställd så jag fick en lång sovmorgon! Följde med Philip hem, skulle ta en prommenad med hans hund.. Hon hade ställt till de rätt rejält, vänt upp och ner på matskålar, blommor, haft sönder soffan, tuggat sönder ett par glasögon, plånbok och kissat på golvet -.-
På kvällen sov Tommy hos mig!

Onsdag - Skoldag, Saga var sjuk och lärarna verkade ha PMS.. Åkte till farsta med Cissi, åt middag med henne. Hämtade ut ett paket, kläder som jag vunnit på en bloggtävling och jobbade extra på Konsum. Sov hos tommy på kvällen <3

Torsdag - Skoldagen var som vanligt lång, slutade lite innan 17.00. Åt hemma, god mat. Gjorde några uppgifter vi hade fått på engelskan.

Fredag - Skoldag, Saga kom tillbaka till skolan :) Nya datorn har kommit, ska förmodligen installera lite program imorrn och få hjälp av Per. Storstädat hela lägenheten med pappa och nu blir det nudelwook! Tommy kommer hit och äter senare ikväll, sen får vi se hur det blir! :)

Har tagit ett par bilder, men de bildprogrammet är inte installerat, installerar de i den nya datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0