F r e d a g

Sitter i skolan, har rast just nu :)
Gjorde precis ett g-test, och jag känner att det gick bra, så jag är inte orolig!
Fick betygen från i höstas nu, blev VG i både Matte A och Företagsekonomi A, men de visste jag ju redan ;)
Blev krångel angående inviduella val och så, men jag hoppas allt löser sig, det ska nog gå bra.

Var inte alls hungrig vid lunchen och speciellt inte på linsgryta, så jag köpte mig en drickyoghurt istället, det är gott! Fick i mig lite och de är viktigast i alla fall, ska ju gå på Datorkunskapen idag istället för igår, så jag slutar inte skolan förrän 16.20 idag!

Säkerhetsutbildningen på konsum är gjord och det känns bra att jag har den mesta utbildningen och så, därimot så blev man ju lite skrämd när man fick se allt och så, men jag antar att man måste vara så pass förberedd som amn kan vara på allt...
Fick ett samtal från en på jobbet, och jag ska in på måndag och jobba 4 timmar, det blir perfekt! Lite extra i lön för både den här och nästa månad alltså :) känns riktigt bra, jag som behöver spara inför en kommande resa!

Nu ska jag iväg på engelska i 45 minuter, en kort men lärorik lektion! Vår engelska lärare är väldigt bra, en av de bästa lärarna jag haft, så jag lär mig mycket :) sånt är alltid kul!

Ha det så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0