F r e d a g

Förkylningen är bättre idag och jag hoppas på att jag är helt frisk till måndag då jag och Cissi ska försöka pallra oss iväg till gymmet ett tag :)
Idag har det varit skola och jag tycker faktiskt att jag fått mycket gjort på alla lektioner och förstått allt :) och ett topphumör, även fast näsan inte riktigt hänger med! ;)
Har varit iväg och hyrt filmer och hämtat ut mitt paket som bestod utav linserna :) har inte köpt linsvätska ännu, så jag får vänta med att använda de tills det är köpt!
Ikväll händer inget speciellt vad jag vet, ska försöka läsa lite på engelska novellen, rensa bilder i datorn, förmodligen se någon film och så :) bara ta det lugnt helt enkelt!
Imorrn är det konsum som gäller, och jag har även tagit på mig en extra timme, så det blir lite extra klirr i kassan ;) känns riktigt bra faktiskt! Eftersom att jag vanligtvis bara jobbar 4 timmar så gör ju inte en timme något :)

Vill slänga iväg en stor kram till Saga och säga att jag står vid din sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0