Försylning

Igår hade jag mycket för mig, så det blev ingen tid för bloggen...
Det var skola som vanligt och det visade sig att Cili började i min spanska grupp, trevligt trevligt :)
Efter skolan åkte jag och Saga in till Medis för att köpa Vanilla Coke till våra kära pojkvänner som av någon sjuk anledning tycker att det är gott. Men de hade fortfarande inte fått in den leveransen, så det blev inget!
Efter de åkte jag till högdalen, där klippte jag topparna och köpte lite småsaker :)
Sedan åkte jag till farsta och mötta mamma. Köpte nya jeans, hämtade ut undervattensbilder, åt middag och lite sånt :)
Sedan åkte jag hem till Tommy för att hämta lite grejer som jag hade lämnat där, och myste ett tag framför TV:n. Sedan gick vi hem till mig och pluggade lite, tittade på TV och sedan sov han hos mig :) mysigt!

När jag vaknade imorse hade jag fått världens försylning, kunde knappt andas och var sjukt hes... Tommy som har smittat, men men får väl äta c-vitamin eller något...

Skoldagen har varit lång och mitt huvud och bihålor håller just nu på att sprängas -.-
Nej, ajg längtar hem till sängen och bra TV program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0