L ö r d a g

Idag vaknade jag tidigt och kunde inte andas.. skit mysigt sätt att vakna på... verkligen...
Har varit på konsum och jobbat 5 timmar, det gick väl rätt bra, även fast näsan inte ville samarbeta!
Kollade nyss tempen, för jag känner mig konstig.. men den låg på 37.4 så det var inga problem :)
Tanken är väl att jag ska till Tommy ikväll och sova där :) kommer förmodligen smitta hela hans familj, men eftersom att jag inte hade nån feber så tyckte han att jag skulle komma, så ja :)
Jag hoppas att jag mår bättre imorrn och att jag är någolunda okej tills på måndag :) då är det musik för första gången på Kärrtorp och jag och cissi ska försöka träna om båda är friska.. iofs så är jag inte frisk än, och hon började bli sjuk idag, så vi kanske är tvugna att ställa in det.. men det får vi se då :)
Hoppas att ni haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Så fin blogg du har!! =) Var gärna med i min tävling - vinn lyxig överraskning! Kram// Diana

2009-01-25 @ 00:54:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: robin

DU E STÖRSTA TÖNTEN SKAFFA ETT LIV!!!!!

2009-01-26 @ 11:37:36
Postat av: Leia

Fina färger du har på bloggen!

2009-01-26 @ 12:25:25
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0